İlk kez bu tarz bi kitap okudum, enteresandı. Baş kahramanımız Aza'nın enfeksiyon kapıp ölmek gibi bi takıntısı vardı. Normal de çok da önemsenmeyen durumlar, Aza için enfeksiyon kapma nedeni olabilir ve bu durum onun aniden ölümüne sebep olabilir diye düşünüyordu. Kitabı okurken, yazarın takıntıyı bu kadar derinden ve ayrıntılı nasıl yazabileceğini düşündüm. Belki kendisi de takıntılı biridir. Resmen okurken ben yaşadım. Aktarımı çok başarılıydı..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖