Merhaba değerli kitapseverler,
Bugün sizlere yirmi altı farklı yazarın kaleminden çıkan Eşik adlı kitabı tanıtmak istiyorum.
Kitapta yer alan öykülerin içerisinde, karakterlerin içsel hesaplaşmalarını, hayal kırıklıklarını, korkularını, acılarını ve hayata dair beklentilerini gibi pek çok temayı derinlemesine işliyor. Öykülerin neredeyse tamamı İstiklal Caddesi, Çiçek Pasajı, Taksim, Pera Palas gibi İstanbul’un ikonik mekanlarında geçiyor.
Bana göre bu kitap bir günde bitirilecek bir kitap değil. Ben okurken birkaç güne yaydım ve her öyküyü bitirdiğimde durup biraz soluklandım, düşündüm. Tüm öyküler gerçekten çok güçlü ve etkileyiciydi; ama eğer seçim yapmam gerekirse özellikle şu üç öykü benim için ekstra öne çıktı:
Hem Suçsuz Hem Güçsüz
Sonra Ne Oldu?
Kıyamet
Öykü severlere gönülden tavsiye ediyorum, keyifli okumalar dilerim.
Bu güzel kitapta emeği geçen tüm yazarlarımızın kalemine sağlık.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖