📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Olur olmadık zamanlarda kendimi üzgünken yakalıyorum. Neye üzüldüm acaba diye düşünüyorum ama yok. İnsan, kalp sahibi olduğundan olsa gerek, zatında hüzünlü bir varlık herhalde.
“Yalnız hüznü vardır kalbi olanın.” diyordu İlhami Çiçek rahmetli.
Kanaatkar olana barınacak mütevazi bir kulübe yeterdi ama insan oğlu buna razı olmadı . İnsan oğlu daha fazlasını aradı oysa asıl mesele barınmak degil tüm fazlalıklardan arınmaktı ! Çünkü bu dünya bizim esas yurdumuz değildi ,kalıcı değildik hiç birimiz .Tek başımıza ve hiç varlığımız olmadan gelmiştik bu dünya ya .Çevrenizde ne kadar çok insan olursa olsun ,ne kadar çok varlık sahibi olursak olalım ,yine tek başımıza ve hiç bir varlığımız olmadan gidecektik güya ...