Fatma yıldız

Fatma yıldız
@Fatmayldz55
lisans
samsun
27 Aralık
73 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Buda geçer yahu 🌸
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Olur olmadık zamanlarda kendimi üzgünken yakalıyorum. Neye üzüldüm acaba diye düşünüyorum ama yok. İnsan, kalp sahibi olduğundan olsa gerek, zatında hüzünlü bir varlık herhalde. “Yalnız hüznü vardır kalbi olanın.” diyordu İlhami Çiçek rahmetli.
Edebiyat
-Bir kalbi bir kere kırarsın anlarım. Seninki kalp kırmak değil artık cinayete tam teşebbüs.
Roman
"Hissetmek - ne renktir acaba?" Fernando Pessoa
Kanaatkar olana barınacak mütevazi bir kulübe yeterdi ama insan oğlu buna razı olmadı . İnsan oğlu daha fazlasını aradı oysa asıl mesele barınmak degil tüm fazlalıklardan arınmaktı ! Çünkü bu dünya bizim esas yurdumuz değildi ,kalıcı değildik hiç birimiz .Tek başımıza ve hiç varlığımız olmadan gelmiştik bu dünya ya .Çevrenizde ne kadar çok insan olursa olsun ,ne kadar çok varlık sahibi olursak olalım ,yine tek başımıza ve hiç bir varlığımız olmadan gidecektik güya ...
Edebiyat