"Eylemsizlik tanrısaldır.Ama insanın başkaldırdığı şey de budur.Doğada,sadece insan tekdüzeliğe katlanamaz;sadece insan,ne pahasına olursa her ne olursa olsun bir şey olmasını ister."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hegel'e kalırsa,insan "ancak tümüyle kendisinin yarattığı bir dünyada yaşayınca tam özgür olacaktır".
Ne var ki insanın yaptığı da tam olarak budur,ama o şimdiki kadar zincire vurulmamış, şimdiki kadar köle olmamıştı hiç.
"Bir ülkeyi tanımak istiyorsanız, o ülkenin ikinci sınıf yazarlarıyla ilgilenmelisiniz; gerçek doğasını ancak onlar yansıtır. Ötekiler, yurttaşlarının değersizliğini başka bir kılığa sokar:Onlarla aynı durumda olmayı ne isterler ne de olabilirler. Bunlar kuşkulu tanıklardır."