Fatos Demir

Fatos Demir
@Fatos38
Aborijinler, evrendeki herşeyin bir varoluş nedeni olduğuna inanıyorlardı.Hiçbir şey rastlantısal, anlamsız ya da yanlış değildir.Sadece yanlış anlamalar ve ölümlü insana henüz açıklanmamış sırlar vardır.
Reklam
Onu bu kadar ilginç ve özel kılan, hayatını hiçbir karşılık beklemeksizin Mustafa Kemal’e sunmasıydı belki; belki de tutkuyla bağlandığı insana duyduğu aşkın, onu ölüme götürmesiydi. İntihar söylentilerinin ötesinde, Mustafa Kemal’in uğruna atıldığı ve Latife’ye karşı ölümüne giriştiği aşk mücadelesinin kurbanıydı.
yeşil / siyah seviyorum çok tropik bir daha gülümsediğini görmeyeceğim kedi gözleri mağaralarda yüzlerimiz en eski topografya başsız bir leopar... sürünür geçer yanımdan... dokunuşların... 'hüzünlü tropik' bakışların... sürünür geçer yanımdan... kanıyorum diyorum sana kızıl / kara çiziklerim... yarıklarım... yaralarım ölümcül tropik... adam-atacağından bir adam tepetaklak yukarı çıkıyor antik bir intiharın silüeti yüreğimi yaprakların arasına gömdüm diyorum yeşil / kara kanıyorum çok tropik neyin yaşı diyorum bu gidip gelen her sabah gözlerimin çevresine usanmadan çizdiğim ölü balıklar su yüzüne doğru... dev menekşeler... elim kara... demir parmaklıklar... beni asla içine alamayacak saragossa sessizlik çocukluğum bir şey yürü üstüme... elinde bıçak... sürekli bir imge... tüm bir yaşam... üzerime gelen her şeye kilitlenirim... kilitlenirim mor / yeşillere... turkuaz / karalara...
Şiir
Kardeşim Köl Tegin öldü. Kendi kendime düşüncelere daldım. Görür gözüm görmez gibi, bilir bilgim bilmez gibi oldu. Kendi kendime düşündüm: Zaman ve (ebedi) gök şöyle demiş: “İnsanoğlu hep ölümlü yaratılmış.” Öylece düşündüm. Gözden yaş gelse engelleyerek gönülden ağıtlar gelse (ağıtımı) bastırarak düşündüm. İyice düşündüm. İki şad (ve) diğer kardeşlerim, çocuklarım, beylerim, halkım (hepsinin) gözü, kaşı kötü olacak deyip düşündüm. Köl Tegin Yazıtı
Alıntı

Fatos Demir

, 1000Kitap'a katıldı.