Fatoş

Fatoş
@Fatosa
Deneyip savaşmaya niyetim yok Yeni bir yarına karşı İnsan, iyi şeyler yaparak iyi olur.
Utangaçlık asil bir huydur, ne yapacağını bilememek övünülesi, yaşama becerisinden yoksun olmak ise insanı yücelten bir özelliktir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bana gelince; bir ölü gördüğümde, ölümü, bir gidiş anına benzetirim. Ceset ise, üzerimizden çıkardığımız giysileri hatırlatır. Içimizden biri çekip gitmiş, hem de o benzersiz, biricik giysisini yanına almadan.

Fatoş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·282 syf.·
11 günde okudu
·
2024 43. kitabı
Maksim Gorki
8.3/10 · 19,7bin okunma
İşte canı teslim vakti gelip çattı. Çattı da, biz hangi yüzle Tanrı'nn huzuruna çıkacağız? Çıkıp da ne diyeceğiz? Hayatımız boyunca koşturup durduk oysa, durmadan bir şeyler yapmaya çabaladık! Çabaladık da ne geçti elimize?
Ölmek büyük bir marifet değil, sen yaşamayı becerecektin asıl!