Fatma

"Bu akşam çok kırgınım , çaresizim... Elimden hiçbir şey gelmiyor . Ağlıyorum ama bir süre sonra bu da duracak ve boşluğa dalıp gidicem... Sevgisizlik çok zor. Bir dal arıyorsunuz içinizdeki boşluğu doldurmak için ama nafile.. çünkü o boşluk sadece tek bir kişiyle doluyor"
Reklam
"Bir akşam ilk olarak ağladım, Bekar odamın penceresinde. Hani ev bark? Hani çoluk çocuk? Ne geçti elime bu hayatın Meyhanesinde, kerhanesinde? Yatağım her gece böyle soğuk. Saadet bu ömrün neresinde?" Cahit Sıtkı Tarancı
Eylülün Sesiyle
"Her şey o kadar dokunaklı ki Eylülsem, istemeden kırılıyorsam bazen Dağınık, renksiz bir mozayık gibiysem Üstelik yalnızsam bir de telefonda kuş sesleri Aynalardan duvarlara bir üzünç akıntısı Bu dünyada çekingen olmak çok iyi bir şeydir baylar." Edip Cansever
"Kim ne karıştı ne istedi bizden Göz mi değdi ne oldu bu sevdaya Ayırdılar bizi birbirimizden Hem de göz göre yürek parçalaya Aşktı bizdeki ,onlardaki mantık Onlardan yana çıktı kahpe felek Birer kalp bıraktılar bize kırık Ömrümüzce göz yaşı döktürecek" Cahit Sıtkı Tarancı
"kırgınım, saçılmış bir nar gibiyim sessiz akan bir ırmağım geceden git dersen giderim kal dersen kalırım git dersen kuşlar da dönmez, güz kuşları yanıma kiraz hevenkleri alırım ve seninle yaşadığım o iyi günleri, kötü günleri bırakırım." Behçet Aysan
Reklam