"Bu akşam çok kırgınım , çaresizim... Elimden hiçbir şey gelmiyor . Ağlıyorum ama bir süre sonra bu da duracak ve boşluğa dalıp gidicem... Sevgisizlik çok zor. Bir dal arıyorsunuz içinizdeki boşluğu doldurmak için ama nafile.. çünkü o boşluk sadece tek bir kişiyle doluyor"