"Ortada bir sorun yokken ve biz hatasızken giden biri varsa zaten ona "Kal" denmez, "Gitme" hiç
denmez. Bırak gitsin, ölmezsin.
Beraber güleceği başka birini bulmuştur, bu canını çok yakıyor değil mi?
"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir kere gittim ve döndüm, demek ki dönülebiliyormuş dersin, sonra korkmazsın artık gitmelerden. O liman
senindir. Seviyor ya seni, anladın ya bunu bir kere, acımazsın artık."