Başka Dilde Aşk'ı yıllar önce okumuştum. Travis o kitaptaki sevilmeyen karakterdi. Bu kitaba başlarken onunla ilgili hiçbir şey hatırlamasam da okurken hatırlamaya başladım. Ve BDA'da ne kadar sevmiyorsak bu kitapta o kadar sevip haklı buldum. Hatta bazen Archer'a da kinlendiğim olmadı değil kdkd Bu yazar asla bizi hayal kırıklığına uğratmıyor, çok seviyorum... Okurken hiç sıkılmadım, çokça duygulandım ve çiftin dinamiği beni keyiflendirdi. Haven harika biri. Ama kararsızlığı beni delirtti. Çok şükür ki sonlara doğru asıl aşık olduğumuz ölüp bittiğimiz kişinin Travis olduğunu anladık. Travis'in de asla tipi olmadığı kadına deli divane aşık olmasını okumak dört köşe etti beni dkdkd Tabi ikisi de geçmişteki travmaları atlatabilmiş değil. Birbirini tamamlayan iki güzel karakterdi. Asla kusur da bulamadım. Ben aşık oldum da biraz kitaba. Keşke biraz daha uzun olsaydı doyamadımm. Archer ve Bree'yi musmutlu ve oluşturdukları harika ailesiyle okumak beni çok duygulandırdı. Daha çok Mia Sheridan kitapları okumak istiyoruz!
5/5