Ne yapmalı? Karalar bağlayıp yıldızlara, gökyüzüne mi bakmalı? İnsan sevdiğinde vazgeçer. Ancak yaşama sevgisi hala içimde… Neden yaşamak istiyorum? Neden ikilemde kalmak durumundayım? Sorular beni boğuyor. Baş ağrıları çekmek içten içe onu düşünmek istiyorum ama nafile. Hayat devam etmek zorunda. Ya da durmalı mıyım veya ağlamalı mıyım? Olduğum yerde kalırsam varlığım beni terk eder mi? Neden hep karamsarlıklarla başa çıkmak zorundayım? Onun yerine koyabileceğim bir şey var mı? Çok düşünüyorum ama yararı yok. Düşün düşün düşün düşün düşün. Vardığım nokta bir hiçlik tıpkı ruhun ulaştığı hiçlik gibi.