Bir idam mahkumunun yaşadığı duyguları harika bir şekilde içinize işleyen kitap. Victor Hugo'nun ne kadar iyi bir yazar olduğunu bir kere daha anlayabilirsiniz.
Kitabın sonu beni yerden yere vurdu resmen. Tüm seriyi büyük bir heyecanla okumama rağmen olayların vardığı nokta bence çok sıradandı. Ancak olur da bu seriyi okuyacak olursanız sonu hakkında beklentinizi düşük tutarak okumanızı tavsiye ediyorum.
Not: Son kitapta kafanız biraz karışabilir.