Uzm.Dr. D

Uzm.Dr. D
@Fb_19077
İnsanlar her zaman yalancı, dolandırıcı, düzenbaz, nankör, iftiracı, haydut, zayıf, hırsız, korkak, kıskanç, obur, ayyaş, cimri, ihtiraslı, kana susamış, sefih, fanatik, ikiyüzlü ve budala mıydılar?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrı, ne yirmi dörtlük top, ne de süngü verdi onlara; oysa, insanlar birbirlerini yok etmek için toplar ve süngüler yaptılar.
İtiraf etmeliyim ki, yerküreye veya daha doğrusu yerküreciğe göz attığımda, Tanrı'nın onu bazı kötü yaratıkların eline terk ettiğini düşünüyorum.
Hayatına asla lanet etmemiş ve kendini insanların en bahtsızı olarak görmeyen tek bir yolcu bulursanız, beni baş aşağı denize atın.
Yüz kez kendimi öldürmek istedim, ama hayatı seviyordum. Bu gülünç zayıflık belki en bahtsız eğilimlerimizden biridir; çünkü sürekli yere atmak istediğimiz bir yükü ara vermeden taşımayı istemek kadar aptalca bir şey var mı?