Uzm.Dr. D

Uzm.Dr. D
@Fb_19077
Yeryüzünde hayâlden, belâdan başka bir şey yokmuş.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat hangi amaçla bu dünya yaratıldı?" diye sordu Candide. "Bizi kudurtmak için," dedi Martin.
Pek acımasızsınız" dedi Candide. "Yaşadım ve gördüm de ondan" dedi Martin.
Bir gün her şeyin daha iyi olacağını düşünmek, umudumuz; bu gün her şeyin iyi olduğunu düşünmek, yanılgımızdır.
İyimserlik nedir? —Her şey kötü gittiğinde her şeyin iyi gittiğini savunma tutkusudur.