Fатма ᵕ̈♡︎

Fатма ᵕ̈♡︎
。。。 ᗷEᑎ ᗷᗩTıᑭ GIᗪEᑎᒪEᖇI ᔕEᐯᗰEᗰ 。。。
Matematik Öğretmeni
Lisans
24 Ağustos 1985
1803 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
mahbupkelimeler.blogspot.commahbup.kelimeler
Oğluma ♡(⁠˘⁠⌣⁠˘⁠ ⁠)
Değerli, büyük bir kitaptın, oğlum, elimizde: Sen benden okurdun seni, ben senden okurdum.Bir nüsha-i kübra idin, oğlum, elimizde: Sen benden okurdun seni, ben senden okurdum.
Sayfa 891 - Âkifimiz bu şiiri çok sevdiği öğrencisine yazmış. Ben de oğlum Yusuf Orhan'a armağan ediyorum·Kitabı okudu
Şiir
Merve isimli okura yanıt verildi
Fатма ᵕ̈♡︎
Mavipati tabi ki, seve seve, herkesler armağan etsin, muhteşem olur 🥰♥️⚘️🫠🤗✨️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaplar ve puanlama üzerine yorumlarınızı merak ediyorum
Kıymetli 1k üyeleri, sevgili yazar, okur ve inceler arkadaşlar fikirlerinizi ve uygulama şekillerinizi bizimle paylaşırsanız çok memnun olurum. Okuduğunuz kitaplara puan verirken ya da vermezken neyi dikkate alıyorsunuz? ⭐️kitaba mı yazara mı siz de bıraktığı etkiye mi bakıyorsunuz? Yani; Kült eserlerle kendi halinde bir deneme yahut öykü kitabını bir tutup klasik o biçim kitaba 9 verdim onun yanında bu hafif şeye en fazla 4 veririm mi diyorsunuz? İkisi bir mi? hatta hepsinin yeri ayrı deyip her gruba ayrı puanlama mı uyguluyorsunuz? Bilmem kaçıncı yüzyılda yaşamış dünyaca ünlü bir yazarın klasik eserleri içinden en vasatıyla henüz çiçeği burnunda gencecik bir yazarın beklenmedik bir başarıyla kaleme aldığı kitabını bir mi tutuyorsunuz? Ya da adını ilk defa duyduğunuz yazarın müthiş bir edebî dille yazdığı okuma sayısı çok az olan kitabına sırf sonunda sevdiğiniz karakter öldü diye düşük puan mı veriyorsunuz? Hadi 1000kitap’ın hakkını verelim de aydınlatalım şu konuyu Daha ilginç yöntemleri olanlar 👇🏻 Elinde 10 puanla rastgele bu 2 şuna da 7 vereyim ah elimde 9 kaldı dur şuna vereyim gitsin diyen ve Kitabın popülerliğinden etkilenip anlamasa beğenmese de yüksek puan verenler, zaten okumayıp ordan burdan gördüğü alıntıları göstermelik paylaşanlar siz iletiyi geçiniz.
1000Kitap
Fатма ᵕ̈♡︎ isimli okura yanıt verildi
Fатма ᵕ̈♡︎
Kevser yorum yapanlar bizimdir kuzum, sağlık olsun 🥰♥️😍⚘️🎈🫠🤗✨️
Oğluma ♡(⁠˘⁠⌣⁠˘⁠ ⁠)
Değerli, büyük bir kitaptın, oğlum, elimizde: Sen benden okurdun seni, ben senden okurdum.Bir nüsha-i kübra idin, oğlum, elimizde: Sen benden okurdun seni, ben senden okurdum.
Sayfa 891 - Âkifimiz bu şiiri çok sevdiği öğrencisine yazmış. Ben de oğlum Yusuf Orhan'a armağan ediyorum·Kitabı okudu
Şiir
Merve isimli okura yanıt verildi
Fатма ᵕ̈♡︎
Merve âminnn inşaallah cânımm hocam, iki cihan saadetine mazhar olsunlar inşaallah 🩵🫂😇🫠🤗✨️💐
Oğluma ♡(⁠˘⁠⌣⁠˘⁠ ⁠)
Değerli, büyük bir kitaptın, oğlum, elimizde: Sen benden okurdun seni, ben senden okurdum.Bir nüsha-i kübra idin, oğlum, elimizde: Sen benden okurdun seni, ben senden okurdum.
Sayfa 891 - Âkifimiz bu şiiri çok sevdiği öğrencisine yazmış. Ben de oğlum Yusuf Orhan'a armağan ediyorum·Kitabı okudu
Şiir
Merve isimli okura yanıt verildi
Fатма ᵕ̈♡︎
Merve kızların her hali şiir diye yazmamışlar hocam 😍🤭🥰♥️ 12 yaşında da kızım var, hakikaten de öyle değil mi kız çocuğu,cânımm kızım, onun her hali şiir bence 🥰♥️😍⚘️🫠🎈🎈🎈🎈
Oğluma ♡(⁠˘⁠⌣⁠˘⁠ ⁠)
Değerli, büyük bir kitaptın, oğlum, elimizde: Sen benden okurdun seni, ben senden okurdum.Bir nüsha-i kübra idin, oğlum, elimizde: Sen benden okurdun seni, ben senden okurdum.
Sayfa 891 - Âkifimiz bu şiiri çok sevdiği öğrencisine yazmış. Ben de oğlum Yusuf Orhan'a armağan ediyorum·Kitabı okudu
Şiir
Merve isimli okura yanıt verildi
Fатма ᵕ̈♡︎
Değil miiii🫠🫠🫠💐 Bayıldım ben de 🥰♥️⚘️🫠💐