En sevdiğim hitap şekli “gülüm”, ama kimsenin bana böyle seslenmesine müsaade etmiyorum; çünkü ilk o arkadaş bana öyle seslenmişti. Arkadaşlığımızı bitirirken bile ondan son kez “gülüm” demesini istemiştim… Ve o kişiden sonra hiç kimsenin bana öyle seslenmesine müsaade etmedim; seslenenleri de uyardım. Yıllar geçti ama hâlâ “gülüm” kelimesini duysam dalıp gider, iç çekerim…
Allahsız.