Bir zamanlar Sarıgazi’de birlikte kaldığım, çok yakın bir arkadaşım vardı. Beraber “Devrim Park” adını verdiğimiz bir park vardı; benim için, bizim için çok özeldi. O arkadaşım Sarıgazi’de benden önce yaşamıştı, ben de ona hep şaka yollu şöyle derdim: “Bir gün seni göndereceğim, Sarıgazi bana kalacak.”
Yıllar geçti. Az önce onunla konuşurken İzmir’e taşındığını öğrendim. Ben de artık Sarıgazi’ye gitmiyorum. Dedim ki: “Sarıgazi ikimize de kalmadı.” Meğer park da kalmamış; yıkmışlar.
Hayatımın en güzel zamanlarını orada geçirdim…
Özlüyorum