Dila

Dila
@FeNerLiCe
...
@FeNerLiCe·
·
sabitlendi
19.07♾
Fenerbahçe'liyim ben. Nedeni yok bunun. Öyle işte. İlkokuldan başladı bu.
Fenerbahçe
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gülümsediğim sürece kimse içimdeki acıları göremez. La Edri
Merhamet capcanlı bir kuştu insan kalplerinde. Cahit Zarifoğlu
”Susmakta konuşmak kadar önemli oluyor bazen.” Nuri Pakdil