Ah ulan Gutenberg, bir matbaa ile dünya değişti.bilim devrimi oldu ve sistem değişti.Turkiye de ise durum farklı. başkalarının fikirlerini o kadar okuyorlar ki kendileri fikir üretmekten yoksun hale geliyor. Kopyala yapıştır insanlar. Aferin size kitap okumaya devam edin