Ya çok güzeldiiii. Her şeyiyle harika bi kitap. Dizi ile çok benzerliği yok gidişat açısından. Ama yine de çook güzel. Sonunda Yaviz beni çok üzdü. Gidenlerin gelmediği ama umutla beklendiği, sevdalıların kavuşamadığı bi Leyla ile Mecnun izliyor gibiydim okurken.
Yine hayallerimi bir başkası yaşıyordu. Bense uzaktan onları izliyordum. Tüm hayaller gerçek olacak diye bi kaide yok elbet. Ama o hayalleri başkasına yaşatıp dışarıdan seyrettirmek nedir? Nasıl bir sınavdır bu?