Güneş

Güneş
@gunes_blog1
konuşma
Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten İyi nişan alırdı kendini asan zenci, bira içmez ağlardı, babası değirmenci, sizden iyi olmasın, boşanmada birinci çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen Ülkü Tamer
Şiir
Güneş
Güneşin Oğlu filminde seslendirilmiş hemen izlemeye gidiyorum, evet şuan.🙂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bi kitle var burda gelmiş kadınlar söyle yapsın böyle yapsın evlensin, sonra haremlik selamlık, tesettüre girsinler hayır ne istiyorsunuz bu kadınlardan. Şu programa bari şu zihniyetsiz tavırlarınızı alet etmeyin bura laik bir ülke
Duygu ve Düşünce
ay. isimli okura yanıt verildi
Güneş
Tabii ki her türlü ayrımcılığa ben de karşıyım özgürlül derken tüm kadınların özgürlük hakkı var ben sadece işin suyunu çıkartanlara sinir oluyorum
Bura izdivaç programı mı?
Birkaç defa okudum emin olmak için ama yok… her seferinde aynı şeyi gördüm ve yapacak yorum bulamadım….
1000Kitap

Allahın funny bi kulu

@Ethems
·
Burada çok güzel hanım hanımcık kız kardeşlerim var. Burada beyefendi kardeşlerim de var. Ama en kötüsü bunlar beraber değiller. Yani evlenmek istemiyorlar. Birbirlerine bir şans tanıyıp en azından tanışalım ve Allah için evlenelim de şu kitaplarda okuduğumuz İslâm nesli için cihad edelim demiyorlar. Ulan artistler siz bu kitapları edebiyat olsun diye mi okuyorsunuz? Mescidi Aksa'ya içiniz yanarken buraya asker yetiştirip burayı fethedecek askerin dağda taştan mı yetişecek sanıyorsunuz? Yok yani okuyan, şuurlu müslümanı instagramdan mı bulmayı düşünüyorsunuz? Hayır yani zaten memlekette yüz kişi okuyorsa 80i burada iken neyi bekliyorsunuz? Birbirinize abi, abla samimiyetsizliğini bırakıp tanışmak ve evlilik gibi bir yola girmeyi ve bizim göğsümüzü kabartacak nesli ne zamana düşünüyorsunuz? Pardon da sizin böyle bir derdiniz var Mob
İnsanlar ve Duygular
Güneş
Sinir bozucu gerçekten. Sinir oldum bunu okurken
Burada çok güzel hanım hanımcık kız kardeşlerim var. Burada beyefendi kardeşlerim de var. Ama en kötüsü bunlar beraber değiller. Yani evlenmek istemiyorlar. Birbirlerine bir şans tanıyıp en azından tanışalım ve Allah için evlenelim de şu kitaplarda okuduğumuz İslâm nesli için cihad edelim demiyorlar. Ulan artistler siz bu kitapları edebiyat olsun diye mi okuyorsunuz? Mescidi Aksa'ya içiniz yanarken buraya asker yetiştirip burayı fethedecek askerin dağda taştan mı yetişecek sanıyorsunuz? Yok yani okuyan, şuurlu müslümanı instagramdan mı bulmayı düşünüyorsunuz? Hayır yani zaten memlekette yüz kişi okuyorsa 80i burada iken neyi bekliyorsunuz? Birbirinize abi, abla samimiyetsizliğini bırakıp tanışmak ve evlilik gibi bir yola girmeyi ve bizim göğsümüzü kabartacak nesli ne zamana düşünüyorsunuz? Pardon da sizin böyle bir derdiniz var Mob
İnsanlar ve Duygular
Güneş
Hayır yani şuna kızıyorum güzelim kitap ve onun kapsamında olan bu programı evlenme izdivaç programına çevirmeniz de ayrı bir ironi! Hem edebiyat olsun diye mi okuyorsunuz derken burda okumanın ne anlama geldiğini de pek kavramış değilsiniz bence. Hem herkesin evlenip evlenmeme ile ilgili özel durumunu konuşmak sizi alakadar etmez diye düşünüyorum. Evlilik güzeldir falan filan o sizin düşünceniz herkes evlenmek zorunda değil! Hayır anlamıyorum almış bir dayatma gidiyor başını. Evlenmek güzeldir, evlenin ne var şu evlilikte anlamıyorum. Herkes özgür.