Net konusayim kitabi asla begenmedim. Ergeb kitabi kesinlikle. Beyzanin da bunu ergenliginde yazdigi belli. Ha sevenler vardir saygi duyarim ama sacmaliktan ibaret puanim 10/2
AsansörBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20177,7bin okunma
Kitap hakkinda ne desem bilemiyorum. Bir yanim begendi bir yanim begenmedi. Sanirim biraz beklentimin altinda kaldi. Katakterler klise degil ve Beste cok dogal, bunu begendim en cok. Ama sonu sacmaydi bana kalirsa. Puanim 10/7
Kitabi begendim, kesinlikle okunmasini tavsiye ederim. Sira disi bi konusu var ve basrolun insanligini yitirisini seyrediyoruz. Mutlaka okunmali. Begendim ben