Burnumun ucunda sızı
Bu ramazan hep ağlayasım var.
Her anı sorgulayıp
Ümitvar bir ağlamak
Mahçup bir ağlamak
Pişman bir ağlamak
Sahi kaç çeşit ağlamak var?
Bir gün sevinçten ağlayacağız ve biz her zaman ki gibi yine mahçup..
Fıtrat bu değişmez.
Mahçupluk var.
Bir taraf adaleti sağlayınca mutlu olur bir taraf adaleti görünce korkar çünkü sömürecek kimsesi kalmayacaktır.
Başkalarının üzerinden geçinemeyeceğim diye,herkesten fazla benim olmayacak diye kahrolur.
Beter olsun!
Insaflı davranan insanlar neredesiniz?
Gözü paradan başka bir şey görmüyorsa,maddi durumu kendinden düşük olandan yardım bekliyorsa bir insan,nasıl anlatırız
Adaleti,ahlâkı,merhameti,insafı?
Dünyaya verdiniz kendinizi yazık değil mi?