Esra Kocabacak

Üzüldüğüm zaman hemen kara bulutları dağıtmam lazım. Derine inerse daha kötü oluyor. Üzülmek çok normal sevineceğinin haberini veriyor deyip bekliyorum. Kendi kendini motive edene Allah yardım eder. Gününüz hayrolsun🤲🏼
İnsan ve Duygular
Reklam
Beni üzen birinin başkası tarafından haksızlığa uğramasına,üzülmesine üzülmem normal mi? Üzülme hak ediyor desem de şairin dediği gibi 'merhamet adlı bir çınar vardır.'
İnsan ve Duygular
İnsan ne yaparsa kendine yapıyor. İyiliği de kötülüğü de. İmkanı elinde bulunduran şımardığı vakit üzülmesi yakın oluyor. Zorluklara sabredin ve akıbeti görün.
İnsan
Hava canlı,parlak,muhteşem. Test çözmeye devam 😂 Daha parlak günler için.
KPSS 2022
“Noksanlık şu demektir; birbirine ait olanın, henüz birarada olmayışı.” Heidegger
1000Kitap
Reklam