'Dini bırakıp menfaat felsefesine göre hareket edenler,başka milletleri sömürme yoluna gittikleri için gerilik,sefalet,savaş ve kargaşalara sebep olmaktadır.Allah'ın hükümranlığına boyun eğildiği takdirde yeryüzünde hiçbir kimse zerrece zulme uğramayacak,herkes hakkını alacak,zenginlik,bolluk ve refahı meşru yollarda arayacak ve işte o zaman gökten nimetler yağacak,bolluk bereket olacak,yerden de zenginlikler fışkıracaktır.'