Anlamak için değil yargılamak için sıranı bekliyorsan.Her lafa alınmayacaksın?
Haksızlığa,saygısızlığa,anlayışsızlığa tahammülümüz yoktur.
Net olmak iyidir.
Bizi yakıp yıkan bir mükemmeliyetçilik vardır..
Sevmeyi denese,sevgiye güvensizlik duymasa,güvendiklerinin yarı yolda bıraktığını görmese olur muydu böyle?
Bir kavram,düşünce üzerine tartıştıkça mutlu oluyorum.
Samimi saygılı bir kaç insanın konuyu farklı açılardan görmeleri zihnin ne büyük bir zenginlikte olduğunu gösteriyor.
Allah zihnimize kabiliyet vermiş her farklı bakışta hayretle gülümsüyorum.
Bir olayın bütünü hakikatini kavramak için büyük fırsat.
Bildigin bir şeye akıl yoluyla ulaşmak.
Elhamdülillah.