Felsefe yapsam sıkılıyor,
Edebiyat yapsam sıkılıyor,
Tarihten bahsetsem sıkılıyor,
Duymak istediğiniz dedikoduları etmediğim için sıkılıyorsunuz.
Ee ne yapayım ben,kendimi eğlendirmeye devam🙂
Baktım ki ne söylesem eksik kalacak hakikati anlatamayacağım, susuyorum.
Mükemmelliyetçiliğin farklı tezahürü.
Her şeyin tam olması,takıntılılık.
Hiçbir zaman tam olmuyor,
bile bile kendini üzen insanım.
En büyük kötülüğü kendine yapıyor bu insan.