Esra Kocabacak

Konuşmaların alt tabanında hep bir kınama var seziyorum ve bu beni öldürüyor. Birini yüceltirken birini batırmak var, doğru mu? değil!
İletişim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlamaktan uzak yargılamaya yakınsan büyük ihtimal anlaşamayız. Yargıyla gelmeyin rica ederim,saygı duymayı ve anlayış göstermeyi ilke edinin.
İnsan ve Toplum
Vay ki gençtim hep kpssye çalışırdım. İleride çocuklarıma anlatacağım gençlik hatıralarım. Çalışmak iyidir,güzeldir,hoştur. Buraya bağlayıp öğüt vermeye hazırlanıyorum.
Kendimce
"dedim; ağız tadı bal ile olmaz,bana sultan gerekir. dedi; hâl iledir kâl ile olmaz seven sevdiğine kurban gerekir!''
Alıntı
Ders:Türkçe Kadın tariz(iğneleme) sanatı olarak gelmiş, Erkek mübalağa(abartma)sanatı olarak. Gerçekten kalıcı bir ders :)
Türkçe