Bir ipek sabahlığın, bir de bu daktilo makinen Suat, nasıl becerdin de her ikisini de bugüne kadar getirebildin?.... "İnanır mısın, bu daktilo babam ve ipek sabahlığım da annem kokuyor hala."
Yollarda kalan gözlerimin nurunu yordum.
Kimdir o, nasıldır diye rüzgarlara sordum.
Hülyamı tutan bir büyü var onda diyordum.
Gördüm :Dişi bir parsın ela gözleri vardı."Yahya Kemal