Yollarda kalan gözlerimin nurunu yordum.
Kimdir o, nasıldır diye rüzgarlara sordum.
Hülyamı tutan bir büyü var onda diyordum.
Gördüm :Dişi bir parsın ela gözleri vardı."Yahya Kemal
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kolay değildi Nazım'a yazmak.
Gece olunca piposunu doldurdu, yaktı, yeşil mürekkepli dolmakalemiyle masasının başına oturdu.
Yazdı, yazdı genç adam...
Şöyle dedi mektubunun bir yerinde:
"Şu an inan ki, senin dostun olmakla değil, sadece seninle aynı devirde yaşamış olmakla övünüyorum."
Eski evler gibiyiz seninle biz
İşi bitmiş,içi geçmiş !
Yine de
Önümüzden geçen herkes en az bir kere
Kafasını çevirip saygıyla bakıyor
Demem o ki seninle biz
Eski bir hatırayken bile güzeliz...
Yolun Başı, Ali Lidar