Feray Zarifoğlu

Feray Zarifoğlu
@FerayZarifoglu
...Oturdu yine çocukluğunun kıyısına usulca içinden bi ah çekti keske dedi...
Şehrin ıslak sokaklarında kayboluyorum. Sırılsıklam oluyorum karabulutlara inat. Şemsiye tutan kalabalığa dalıp kapatıyorum gözlerimi... Içim acıyor...saklıyorum seni... Insanlar geçip gidiyor da kimse görmüyor bizi. Sahi görmüyormusun sen de bizi. Sırılsıklam ağlıyorum Yagmur da gözyaşlarıma ortak oluyor. Neden mi ağladığımı merak ediyorsun Nedeni ni yazdiklarim da hissederse bu kalbin hürriyetine kavuşmuştur düşlerim... Feray Zarifoğlu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yokluğun katran kara...
Kül olur kalbinde ki zamanla....
İyi mi geceler...
Sana gitme demeyeceğim, Ama gitme, Lavinia