Feray Zarifoğlu

Feray Zarifoğlu
@FerayZarifoglu
...Oturdu yine çocukluğunun kıyısına usulca içinden bi ah çekti keske dedi...
Günaydın istanbul🍂
Reklam
Mesela o kadar kısa bir süre içinde birini nasıl bu kadar çok sevebildim? İkimize dair hatırladığım bütün o şeyler... Gerçekten hatırladığım gibi hissetmiş miydik?
Yeni yemekler yedim, yabancı sokaklarda dolaştım, benim dilimi bilmeyen insanlarla konuştum. Bazen peşimde olduğunu hissederdim, sanki etrafı tamamen onun gözlerinden görüyor, sesini kulaklarımda duyuyordum..
Görüyor musun? Buradayım - hayattayım - ve en uçtayım. Bana söylediğini yapıyorum!
Bir anda herkes bana gülümsemek için duraksadı, burada her şey yolunda, Lou, endişelenmene gerek yok, diyen bir gülümsemeydi. Bu gülümsemeden nefret ediyordum.
Reklam