Feray Zarifoğlu

Feray Zarifoğlu
@FerayZarifoglu
...Oturdu yine çocukluğunun kıyısına usulca içinden bi ah çekti keske dedi...
Istanbulu dinliyorum gozlerim kapalı..😑
Reklam
Nasıl bir dünya burası? Herkes nereye gitti. Dilimi konuşan kimse yok mu?
Kitaplara sarılmak, dostlarla konuşmak, yazıya oturup sonu gelmeyen cümleler kurmak, camdan dışarı bakıp puslu şarkılar mırıldanmak...
"Beni anımsamanı istiyorum. Yalnızca senin anımsaman yeter. Başkalarının unutması hiç umurumda değil."
İnsanların çoğunun ruhu, bedeninden önce çürür.