Feray Zarifoğlu

Feray Zarifoğlu
@FerayZarifoglu
...Oturdu yine çocukluğunun kıyısına usulca içinden bi ah çekti keske dedi...
Sadece iyi yaşa.Sadece yaşa,Clark..
Reklam
Sesli mesajını silemiyorum. Sesini unutacakmış gibi hissettiğimde açıp biraz dinliyorum.
Sadece onun biraz daha mutlu olmasını istedim.
Keşke geri dönebilsem. Tek bir kelime etmeden güzelce sarılırdım.
Reklam