"Aynı saatte gelmen daha iyi olur," dedi tilki. "Örneğin Sen öğleden sonra dörtte geleceksen, Ben saat üçte mutlu olmaya başlarım. Mutluluğum her dakika artar. Saat dörtte artık sevinçten ve meraktan deli gibi olurum. Ne kadar mutlu olduğumu görmüş olursun. Ama herhangi bir zamanda gelirsen yüreğim saat kaçta senin için çarpacağını bilemez..."
Aç kalbini, unut aklını. Hayatın sana anlatmaya çalıştıklarını anla. Gör diyorsa gör, yap diyorsa yap, yan diyorsa yan. Küçük Prens'in söylediklerini hatırla. Bedeli neyse ödenir, cevap ne ise verilir. Sen hayata kulaklarını tıkama, kalbini kapama.