Yalnızlık , cenneti andıran bu çevrede benim kolayca ürperen yüreğim için tatlı bir deva, gençlik mevsimi yüreğimi bütün bereketiyle ısıtıyor. Her ağaç, her fundalık birer çiçek demeti adeta; insan bu misk kokulu denizde yüzüp bütün besinini ondan sağlayabilmek için bir mayısböceği olmak istiyor
Gökyüzünün aydınlığına, yıldızların parlaklığına bakınca, insan " Böyle bir göğün altında, kaprisli ve aksi insanlar yaşayabilir mi?diye düşünmeden edemiyor. Fakat bu soruda gençlere, çok genç dimağlara özgüdür sevgili okuyucu.