İnsanlık birbirlerinin haklarına saygılı olmak olgunluğuna ne vakit yetişecekti? Dünyada bu eğitime varabilmiş milletler var mıydı? Bu iş için neden biz gerideydik?
Bu dünyanın hali ne acayip. İnsanın insana ettiği kötülüğü en korkunç canavarlar etmiyordu. Çünkü insan bir canavara pek seyrek rastgelirdi. Kendi cinsiyle ise her zaman birlikte bulunmak zorundaydı. Bir cahilin düşüncesizliği yüzünden kaç günahsız insan ölüm tehlikesine giriyordu."