Hoşça kal, bana düşmeyecek kadar değerlisin sen,
Ve sanırım sende biliyorsun pahanı.
Değerin bağımsız kılıyor seni, salıveriyor benden;
Hiç bir hakkım kalmadı üstünde artık.
İzinin olmadan nasıl tutabilirim ki seni,
Neyim var ki senin zenginliğine eş olabilecek?
Bana nasip olmamış işte böyle bir şey,
Seni bana bağlayan belge de böylece geri dönüyor sana
Kendi isteğinle vermiştin kendini, bilememiştim o zaman değerini,
Belki de kendini verdiğin kimsede bende yanılmıştın .
İşte böyle, bir yanlış anlama sonucuydu armağanın,
Yanlışlık düzelince de verene dönüyor geri.
Düşümde gelir gibi geldin bana, öylesine sevinç verdin,
Krallar gibiydim uykumda uyandığımdaysa bir hiç..