İnsan sevdiğine kavuştuktan sonra
ekmeği olsun,ayranı hiç olmasın
yemeği sadece darı olsun
yorganı mavi gök olsun
döşeği kuru yer olsun
yastığı sert taş olsun
torbası omzunda olsun
torbanın dibi delik olsun
yurdu buralar olmasın.
Acem ve gavur ellerinde olsun
Sevgilisi insanın istediği gibi olduktan sonra gün boyu avare olsun.
Aşsız, katıksız, ekmeksiz olsun…
"Dedi ki kitap olsan saatlerce seni okusam,
dedim ki sen de özgürlüğüm olsan saatlerce senin gözlerine baksam. Usul usul, hayatımın ve ruhumun en derin yerlerinde kök saldı."
#MehmedUzun (Kader Kuyusu)
- Neden hiç mutlu değilsin zeze?
+ Neden mutlu olmalıyım?
- Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.
+ İyi ki bir defa geliyoruz portuga.
- Neden?
+ İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
#ŞekerPortakalı