Eski devlet mülklerinin "özelleştirilmesi", bu mülklerin mafya benzeri, kısa zamanda geride harap olmuş işletmeler bırakarak çabucak ülkeyi terk eden iş adamlarının eline geçmesine yol açıyorsa, bu yağmadır. Evet, yağma kendi kendini tüketir, ama dünyanın üretici sistemine ve aslında kapitalist dünya ekonominin sağlığına çok fazla hasar verdikten sonra