Sizde biliyorsunuz ki ; bilmek ayrı bir şey anlamak ayrı şeydir Anlamak , bilmekten daha yakıcıdır . Çok yakıcı... Ve bazı şeyler vardır ki , yaşanmadan anlaşılmaz...
İnsanlara karşı duyduğum şüphe,kin derecesine çıktı.bana yaklaşmak isteyenlerden kaçtım.kendime en yakın bulduğum veya bulacağımi zannettiğim insanlardan en çok korkuyordum.