Kitaba Puanım 10/5
Kitap sevgisi çok güzel işlenmiş fakat o kadar çok İslamiyet alay haline getirilmiş ki kitabın ana temasına odaklanamadım ve kotapla bağ kuramadım.Fakir Baykurt bir daha okur muyum pek sanmıyorum️
Hangi görüsten olursak olalım eğer siyaset kitabı vb yazmıyorsak özellikle roman, öykü kalemimiz evrensel olmalı bence bir tarafı kitaba çekeyim derken diğer tarafı itmemeliyiz.Zira hicbir taraftan olmayıp sadece kitap okumayı kıymetli bulduğu için okuyan insanlar da var ️
Depresyon ile mücadele ediyorsanız bu kitabı mutlaka okuyun.Yazar ve psikolog arasında gecen diyaloglardan olusuyor akıcı bir kitap depresyon sorununuz varsa okurken yalnız değilmisim diyorsunuz
İcerisinde akıcı edebi dili gayet başarılı düşündürücü hikayeler var okumanızı tavsiye ederim hikaye sevmeyene bile hikaye sevdirir şiddetle tavsiye ediyorum mutlaka okuyun️
Sarının İki TonuNil Sahra · İnsan ve Hayat Kitaplığı · 202534 okunma
Tarih kitabı olmasına rağmen oldukça akıcı ve güzeldi.Tarihin tozlu sayfalarında sadece savaşların değil nezaketin hayırseverliğin güzelliğin iyiliğin de var olduğunu çok güzel anlatmış
Kitap kısa öykülerden oluşuyor.Açıkcası pek okumaktan keyif aldığım bir kitap değildi.Kitaba dair elestirebileceğim tek nokta siyasi görüşünü kitaba yansıtmış olması Sultan Abdülhamidi herkes sever veya sevmez herkesin kendi görüşüdür.Ama 33 yıl Padişahlık yapmış bir devlet adamı için Hamit diye herhangi bir kitap karakteri gibi bahs etmesinden hoşlanmadım