Unutmamamız gereken iki çeşit insan vardır.
Birincisi çevresinin fikirlerine fazla önem veren , bu nedenle kendi fikirleri doğru olsa da yanlış olsa da pek önem vermeyen insanlardır.Bu tür insanlar diğerlerinin önemini abartır.
İkinci tür insan ise her uyarıcıyı ya da telkini hakaret kabul eder. Butür insanlar yalnızca kendi fikirlerinin doğru olduğunu düşünür ve fikirlerinin doğru ya da yanlış oluşuna aldırmazlar. Başka bir insandan çıkan her şeyi aşağı görürler.