Zamanların en iyisiydi , zamanların en kötüsüydü hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi hem umut baharıydı hem hüzün kışıydı hem her şeyimiz vardı hem hiç bir şeyimiz yoktu hepimiz ya doğruca cennete gidecektik , ya da tam öteki yana sözün kısası, şimdikine öyle yakın bir dönemdi ki kimi yaygaracı otoriteler bu dönemin iyi ya da kötü farketmez sadece "daha" sözcüğü kullanılarak diğerleriyle karşılaştırılabileceğini iddia ederdi.