Leyla

Leyla
@Fermo1508
Yaşam bir sabır oyunundan fazlasıdır.
"Kim bilir. İnsan yüreği çok karanlık, çok karmaşık."
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yürekleri nasır bağlamış bu insanların."
Edebiyat
Biz insanlar evren hakkında düşünürüz, yargılara varırız ama evrenin bizim hakkımızda ne düşündüğünü hiç merak etmeyiz.
Edebiyat
Puşkin
Yasak tanımaz rüzgâr Zincir vurulmaz martıya Bir de insan kalbine.
Edebiyat
Güçlüler ve zayıflar vardır ve hayat bunlar arasındaki mücadeleden ibarettir.
Edebiyat