Berke Nihat ŞAKRAK

Başın dertteyse,canın yanmışsa,bir şeye ihtiyacın varsa... fakir insanlara git. Sana ancak onlar yardım eder... yalnız onlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Korkulacak zaman,insanın bir ülkü uğruna acı çekmeyi ve ölmeyi reddettiği zamandır. Çünkü bu bir tek nitelik,evrende benzeri olmayan insanın ta kendisidir.
Insan nasıl olur da kendi türüne böyle güven ve inanç besler? İnsanoğluna bu tür inancı öğretecek öyle az şey oluyor ki dünyada.
Ben bir bakıma korkuyorum bu kadar fazla güzel şeyden. İnanamıyorum. Güzel olmayan gizli bir yanı vardır gibime geliyor.
Hayatımız yok olduktan sonra nasıl yaşarız biz? Geçmişimiz olmadı mı,kendimizi nasıl tanıtırız? Yo,bırak. Yak gitsin!