...Ama yaşamak istiyordu. Başından geçen onca şeyden sonra ölüp gitmek son derece saçma olurdu. Yazgısı onu çok zorluyordu. Ama adam,tam da ölüm anında ölmeyi reddetti.
Hava açık olsa da her şeyin üstü görünmez bir kefenle örtülmüş,her şey kendini hemen belli etmeyen ama günü karartan bir kasvete gömülmüş gibiydi;çünkü güneş yüzünü göstermiyordu. Bu durum tasalandırmadı adamı. Güneşsiz günlere alışıktı.