Kız diye çağırılan oğlanlara, oğlan diye çağırılan kızlara ve bu kelimelerin dışında yaşayanlara. Lakap takılanlara ve kendi isimlerini arayanlara. Uçlarda ve aralarında yaşayanlara. Size gökyüzündeki tüm ışıkları diliyorum.
Mutlu olmak, bu mutluluğu başkalarına da iletmek ne denli kolaydı! İnsan her zaman böyle yaşamalı, yaşam hep böyle tatlı geçmeliydi. Ama olmuyordu işte. Mutluluğun hemen yanında, yürekleri dağlayan, insan yaşamını allak bullak eden bir de mutsuzluk bulunuyordu.