Bu günler de geçecekti. Hiçbir his sonsuza kadar kalbinizde canlı kalmazdı. Hislerin de son kullanma tarihi olurdu ve ben bu hissin bir an önce içimden çıkıp gitmesini istiyordum.
Ama ne yapayım, ben böyleydim. Daha duygusal, daha hassas, daha aptal... Seven biriydim. İnsanlara inanan, değer veren, güvenen ve her zaman böyle sırtından vurulan kişiydim.