Geçmiş, bazen mutlu bir anı bazen acı bir tebessüm. Bazı zamanlarda ise adı konulamayan duygunun adı...
İçini kemiren o his, kalbindeki dermansız çarpıntıya neden olur. Boğazın düğümlenir, soluğun gırtlağında kalır, ölüyorum sanırsın. Sorun da bu ya, "Öldüm der durur, yine de yaşarsın."
Bazen yaşadığın an, sonrasında yaşayacağın üzüntüye değmez mi? Keşke demek, pişman olmaktan daha çok dokunurdu insana. "Değdi", demek istiyordum ben de, "Her anına değdi".