Kitap bence böyle kitaplığınızda durup, kendinizi hüzünlü hissettiğinizde herhangi bir sayfasına açık bakılmalık kitap. İki satır yazılmış koca bir sayfa var mesela, sizi alıp nerelere götürüyor.. şiirsel bir anlatımı olmakla beraber , keyifli bir kitap. Hele hele karşıki komşu hakkında yorumları oldukca düşündürücü